Bowen-sziget

A béke szigete

Beküldte Dénes 2017. augusztus 20.

Feleségem ötlete volt, hogy nézzünk át a Nyugat-Vancouver partjaitól nem messzi levő pici szigetre.

Tömegközlekedéssel viszonylag egyszerűen és gyorsan eljutottunk a kompkikötőbe, ahonnan gyorsan be is hajóztunk. 20 percnyi utazás után már meg is érkeztünk erre a mesés kis szigetre.

Mindjárt meg is reggeliztünk a helyi minivásárban frissen sült péksütikből. Házilag készültek, nagyon finom volt minden!

Így erőt gyűjtve azt gondoltuk ki, hogy körbesétáljuk a legközelebbi tavacskát. Mondjuk az egész sziget nem nagy, kb. 15 kilométer átmérűjű, ehhez képest két hegy is van rajta.

A séta egész túrázós lett, a keleti part hegyes-dombos, és innen indultunk neki a gyalogtúrának. Nagyjából 12 kilométert tettünk meg a nap folyamán.

Az egész sziget békés, csendes. Jól kiépített ösvények vannak mindenfelé, el sem lehet tévedni. Nagyon sok fürdőhely is van, de gyalog elég soká tartana bejárni a szigetet. Ide mindenképpen visszatérünk autóval is, és felfedezzük, amit lehet. Érdekesség, hogy itt is van tömegközlekedés, két buszjárat képében.

Kora délutánra érkeztünk vissza a kikötőbe, és a következő komppal haza is indultunk. Javasolt hely!